Thursday, November 1, 2018

Cara Menjaga Alat Kemaluan Lelaki Mengikut Nasehat Dr Ismail Tambi

dr ismail tambi pakar sakit lelaki dan xgene royale
Dr Ismail Tambi Pakar Sakit Lelaki

Cara Menjaga Alat Kemaluan Lelaki Mengikut Nasehat Dr Ismail Tambi




Saya pernah bawa seorang kawan berjumpa Dr Ismail Tambi di kliniknya kerana kawan saya tu batangnya tidak cukup keras. Jadi ia menghadapi masalah untuk bersama dengan isterinya.

Rupanya senang sahaja Dr Ismail Tambi nak tahu ketegangan batang seseorang. Jika tak silap saya ada empat batang kemaluan yang diperbuat daripada plastik.

Beliau akan aturkan empat batang kemaluan itu menegak. Semua batang itu keras berdiri. Setiap batang itu mewakili kekerasan batang seseorang, katakan A, B, C dan D.

Batang A paling lembik dan batang D paling keras. Sudah tentulah batang D, batang yang paling keras dan ideal bagi seseorang lelaki yang sehat badan dan batangnya.

Lepas kita memegang setiap batang, Dr Ismail Tambi akan bertanya kepada kita, batang mana antara A hingga D yang mewakili kekerasan batang kita itu.

Maka setelah Dr Ismail Tambi mengetahuinya, beliau akan bertanya banyak soalan-soalan peribadi, dan daripada situ beliau akan mencadangkan teknik-teknik harian iaitu latihan mengemut dan teknik membelai.

Bergantung kepada keadaan zakar, Dr Ismail mungkin mencadangkan kita memakan ubat dan mematuhi arahan memakan dan datang balik bagi membuat follow-up ke atas kesan rawatan beliau itu.

Jika ada kelapangan, saya akan menulis teknik mengemut yang beliau ajarkan dan teknik membelai dan cadangan penggunaan krim belaian Dr Ismail Tambi yang ada dijual oleh pengedar-pengedar...


Krim Penjagaan Zakar Yang Disyorkan Oleh Dr Ismail Tambi



Rahaman
20 Oktober 2020
#DrIsmailTambi #mengemut #membelai

No comments:

Post a Comment